فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل سوم پروژکتور های تعبیه شده:

این ویدئو پروژکتور جیبی ابتدا ساخته می‌ شود و سپس در یک دستگاه دیگر به صورت کامل تعبیه خواهد شد. در نظر داشته باشید که دستگاهی که این ویدئو پروژکتور ها را در خود دارد دو منظور استفاده می شود، دستگاه های  ویدئو پروژکتور جیبی که دو منظوره هستند و یا به عبارتی یک ویدیو پروژکتور در آنها تعبیه شده است عبارت است از:

- تلفن های همراه

- کپسول

- لپ تاپ ها

- دوربین ها و غیره.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل دوم پروژکتور های مدیا پلیر:

این ویدئو پروژکتور جیبی از آپشن یادآوری درونی بهره می برد، در واقع این دستگاه قادر است از حافظه داخلی خود استفاده کند. در نظر داشته باشید که این دستگاه پشتیبانی کارت حافظه خارجی را نیز در آپشن های خود دارد. ویدئو پروژکتور های جیبی قادر می باشند فیلم های ضبط شده، فایل های کاری و تصویر های متحرک به شکل مستقیم از طریق حافظه نمایش دهند. مطمئناً این ویدئو پروژکتور ها حوزه کاربری بسیار گسترده‌ ای دارند بنابراین خرید آنها خالی از لطف و مزیت نخواهد بود.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدلهای مختلف ویدیو پروژکتور جیبی:

همانطور که مستحضر هستید ویدئو پروژکتور جیبی به وسیله کابل usb،a/v  و وایرلس اطلاعات را گرفته آنها را تبدیل به تصویر کرده و نمایش می دهد. این دستگاه ها به لحاظ نحوه نمایش تصویر در سه مدل وجود دارند، این سه مدل را در ادامه توضیح خواهیم داد.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا:

همانطور که در خلال این مقاله به فروشگاه نیزا کالا اشاره شد در اینجا نیز باید بگوییم که این فروشگاه برای فصل تابستان فروش ویژه دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی مانند خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را در برنامه کاری خود قرار داده است. شما نیز می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید و از محصولات کاملا اورجینال و قیمت های بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()